Мэты:
знаёміць
з жанравымі асаблівасцямі лірычнай споведзі, спрыяць свядомаму засваенню зместу
верша.
развіваць
у школьнікаў уменне выразнага чытання і вусную маналагічную мову пры адказах на
пытанні.
выхоўваць
пачуццё любові, павагі, пяшчоты і ласкі да самага блізкага чалавека – маці.
Мэта: узнавіць і падагульніць веды пра словазлучэнне як
сінтаксічную адзінку, яго будову, віды, граматычнае значэнне, удасканальваць
уменне вызначаць віды сінтаксічнай сувязі слоў у словазлучэннях; садзейнічаць
фарміраванню эмацыянальных адносін да прыроды.
Тып урока: камбінаваны
Слоўнік лексічных формаў (сінонімы, амонімы, антонімы, паронімы, амографы, амафоны) / Уклад. Я. I. Хвалей, У. В. Шарпіла. — Мн.: Парадокс, 2004. — 416 с. (Эрудыт).