Мэта: узнавіць і падагульніць веды пра словазлучэнне як
сінтаксічную адзінку, яго будову, віды, граматычнае значэнне, удасканальваць
уменне вызначаць віды сінтаксічнай сувязі слоў у словазлучэннях; садзейнічаць
фарміраванню эмацыянальных адносін да прыроды.
Тып урока: камбінаваны
Мэты ўрока: паглыбіць
і сістэматызаваць веды вучняў па асноўных пытаннях тэмы
"Дзеепрыслоўе”;
-удасканальваць уменні
адрозніваць дзеепрыслоўі ў тэкстах,выяўляць іх сэнсава-стылістычную ролю ў
тэкстах, даваць марфалагічную харак-тарыстыку;
- развіваць мову вучняў:
узбагачаць мову вучняў шляхам падбору да дзее-прыслоўя сэнсава правільных
залежных слоў, тлумачэння фразеалагімаў і складання з імі сказаў,працаваць над
выразным чытаннем мастацкіх тэкстаў, удасканальваць уменне вызначаць галоўную
думку і тэму;
- выхоўваць ўменне бачыць
прыгажосць навакольнага свету, павагу да роднага слова.
Тып урока і педагагічныя тэхналогіі:
абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме "Дзеепрыслоўе”; тэхналогія
развіваючай кааперацыі ( праца ў групах – па два і па ча-тыры чалавекі),
дыферэнцыяцыя.
Міжпрадметныя сувязі:
беларуская літаратура.
Тып урока. Урок
засваення новых ведаў
Мэта. Пазнаёміць
вучняў з адметнасцямі мастацкага і гутарковага стылю, акрэсліць іх
функцыянальнае месца сярод іншых стыляў мовы, навучыць вучняў праводзіць
стылістычны аналіз тэксту; развіваць аналітычнае мысленне, арфаграфічную і пунктуацыйную
пільнасць; выхоўваць культуру маўлення.