У рабоце апісваецца вопыт выкарыстання
дыферэнцыраванага падыходу да навучання на ўроках беларускай мовы. Аўтар
разглядае сутнасць дыферэнцыраванага навучання, апісвае магчымыя формы, метады
і прыёмы арганізацыі дыферэнцыраванага падыходу на розных этапах ўрокаў
беларускай мовы. Работа ўтрымлівае шмат метадычных парад, практычных
матэрыялаў, якія можна выкарыстоўваць настаўнікам беларускай мовы на ўроках.
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ
по проведению в
учреждениях образования первого урока и мероприятий, посвященных Дню знаний 1
сентября и Дню белорусской письменности
Выданне змяшчае тэарэтычны матэрыял, распрацоўкі ўрокаў, заняткаў, мерапрыемстваў па беларускай мове і літаратуры, матэрыялы па рабоце з вучнямі, якія праявілі здольнасці да вывучэння беларускай мовы і літаратуры.