Пт, 29.03.2024, 16:07Галоўная | Рэгістрацыя | Уваход

Катэгорыі раздзела

Электронныя сродкі навучання [8]
Бібліятэка [105]
У бібліятэцы размешчаны кнігі, вучэбныя дапаможнікі, артыкулы, слоўнікі, матэрыялы па методыцы выкладання мовы і літаратуры.
Беларуская літаратура [169]
У дадзеным раздзеле Вы знойдзеце пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял і распрацоўкі ўрокаў па літаратуры
Беларуская мова [195]
У дадзеным раздзеле змешчаны метадычны матэрыял па мове
Метадычныя рэкамендацыі [41]
Рэкамендацыі па методыцы выкладання беларускай мовы і літаратуры

Пошук

Форма ўваходу

Нашы апытанні

Перайсці да ўсіх апытанняў на сайце
Ацаніце мой сайт
Усяго адказаў: 2432

Воблака тэгаў

Матэрыялы

Каментарыі: 568
Гасцёўня: 65
Загрузак: 518
Галерэя: 46

Навіны сайта

Статыстыка


Онлайн усяго: 1
Гасцей: 1
Карыстальнікаў: 0

...

Первый Каталог - Каталог сайтов Беларуси, России, Украины BS.BY - Бизнес Сайт. Каталог сайтов, магазины, товары, частные объявления Информер ТИЦ PR

Наш банер

belkabinet.by – Віртуальны кабінет: сайт для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры


Галоўная

Усяго матэрыялаў у каталогу: 518
Паказана матэрыялаў: 101-150
Старонкі: « 1 2 3 4 5 ... 10 11 »

Варыянт 1
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6671 | Загрузак: 2756 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Варыянт 2
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4491 | Загрузак: 1998 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок 1
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5122 | Загрузак: 3302 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (2)
Урок 2
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5604 | Загрузак: 2476 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок 3
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8014 | Загрузак: 4297 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (3)
Урок 4
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5180 | Загрузак: 2797 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Вывучэнне твора Рыгора Барадуліна "Трэба дома бываць часцей"
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 10033 | Загрузак: 4248 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэты:
ü  садзейнічаць паглыбленню ведаў школьнікаў пра падоўжаныя зычныя як характэрную з’яву фанетыкі, іх вымаўленне і абазначэнне на пісьме;
ü   фарміраваць навыкі размежавання фанетычнага падаўжэння і марфалагічнага падваення, самастойнага мыслення, асэнсавання і структурыравання інфармацыі, уменне працаваць у групе;
ü  выхоўваць упэўненасць у сабе, разуменне каштоўнасці сваіх думак і ідэй.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 10062 | Загрузак: 4123 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 12.01.2011 | Каментарыі (3)
Мэты: вучыць заўважаць настраёвасць эпізодаў, даваць ацэнку паводзінам і ўчынкам людзей, ствараць звязны тэкст пры абмеркаванні і асэнсаванні трагічнага фіналу твора, выхоўваць дабрыню і чалавечнасць, неабыякавасць да жыцця.  
Тэхналогія: "Майстэрня будучыні”
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8381 | Загрузак: 2644 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (3)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 5824 | Загрузак: 4274 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
2 урокі

Мэта ўрока: Абмеркаваць праблему ўзаемаадносін чалавека і прыроды. Звярнуць увагу вучняў на душэўны стан і адчуванні герояў, на матывы іх паводзін.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 14012 | Загрузак: 6681 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (6)
Адсканіраваны тэкст, якасць не вельмі добрая, але чытаць можна
Слоўнікі | Праглядаў: 3915 | Загрузак: 1056 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 26.08.2011 | Каментарыі (4)
План-канспект урока
Мэты: паглыбляць у вучняў уяўленне пра сістэму гукаў беларускай мовы, паказаць іх ролю ў мове як кампанентаў слоў і сродкаў іх адрознення;выпрацоўваць уменне чуць, вылучаць гукі, абазначаць іх літарамі, удасканальваць навык літаратурнага вымаўлення гукаў і іх спалучэнняў у маўленчай плыні; выхоўваць цікавасць да роднай мовы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 17683 | Загрузак: 7002 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 21.12.2010 | Каментарыі (2)
Картка
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 3101 | Загрузак: 1402 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
"Бібліятэчны свет" 1/2004
Беларуская літаратура | Праглядаў: 2088 | Загрузак: 878 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта.  Паглыбіць  веды  вучняў  аб  даданых  членах  сказа.  Даць  паняцце  аб дапаўненні,  азначэнні  i  акалічнасці.  Выпрацоўваць  уменне  вызначаць  i  адрозніваць галоўныя i даданыя члены сказа. (На першым уроку не акцэнтаваць увагу вучняў на вызначэнне часцін мовы, якімі выражаюцца даданыя члены.) Прывіваць цікавасць да чытання лінгвістычных казак. Выхоўваць моўны этыкет у школьнікаў пры знаёмстве i гутарцы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 12591 | Загрузак: 4635 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Тып: урок-блок у форме казкі  
Мэты:
Ø   паглыбіць веды вучняў пра даданыя члены сказа;
Ø   даць паняцце аб дапаўненні, азначэнні, акалічнасці;
Ø   пазнаёміць з іх графічным абазначэннем;
Ø   выпрацоўваць уменне вызначаць і адрозніваць галоўныя і даданыя члены сказа;
Ø   удасканальваць уменне ставіць ад галоўных членаў да даданых сэнсавыя пытанні;
Ø   фарміраваць уяўленне пра ролю кожнага даданага члена ў саставе сказа і вызначаць, якімі часцінамі мовы яны выражаны;
Ø   прывіваць цікавасць да чытання лінгвістычных казак;
Ø   узбагачаць слоўнікавы запас вучняў;
Ø  выхоўваць моўны этыкет у школьнікаў пры знаёмстве і гутарцы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9335 | Загрузак: 3705 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
урок "Паэма "Новая зямля" Якуба Коласа. Дальтан-урок беларускай літаратуры ў 9 класе"
Тэхналогіі | Праглядаў: 3603 | Загрузак: 1774 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Дамашнія заданні
Планаванне | Праглядаў: 3240 | Загрузак: 1213 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5845 | Загрузак: 2734 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
Форма правядзення: Дальтан-урок  
Мэта: паўтарыць, што называецца дапаўненнем, на якія пытанні адказвае, да якога члена сказа адносіцца; пазнаёміцца са спосабамі выражэння дапаўнення, з яго відамі; удасканальваць уменне знаходзіць дапаўненні ў сказах, вызначаць спосаб іх выражэння і від; прывіваць любоў да родных мясцін.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7104 | Загрузак: 2778 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (0)
Дальтан-заданне
Мэта: выконваючы дадзенае заданне, ты паўторыш, што называецца дапаўненнем, на якія пытанні адказвае, да якога члена сказа адносіцца; ты пазнаёмішся са спосабамі выражэння дапаўнення, з яго відамі; ты будзеш удасканальваць сваё ўменне знаходзіць дапаўненне ў сказе, вызначаць спосаб яго выражэння, яго від.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4198 | Загрузак: 2050 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
Комплексная дыдактычная мэта : у выніку выканання модуля вучні павінны ведаць: сінтаксічныя прыметы БСС, іх будову, сэнсава-граматычныя адносіны паміж часткамі , ролю ў тэксце, умовы пастаноўкі двукроп’я ў БСС; умець: знаходзіць БСС у тэкстах, абгрунтоўваць мэтазгоднасць іх ужывання, вызначаць сэнсава-граматычныя адносіны паміж часткамі і правільна інтанаваць у моўнай плыні, абгрунтоўваць пастаноўку двукроп’я у БСС, будаваць такія сказы, карыстацца імі як сінтаксічнымі сродкамі ў вуснай і пісьмовай мове.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6683 | Загрузак: 2566 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 23.03.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 7262 | Загрузак: 2501 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 5039 | Загрузак: 2099 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэта:
1.       З дапамогай мультымедыйных сродкаў паглыбіць і сістэматызаваць веды вучняў пра дзеепрыметнік, замацоўваць уменне знаходзіць дзеепрыметнікі і вызначаць іх граматычныя прыметы, выдзяляць дзеепрыметныя звароты на пісьме (у неабходных выпадках). Дапамагчы вучням засвоіць парадак марфалагічнага разбору дзеепрыметніка.
2.       Развіваць камунікацыйныя здольнасці вучняў, мысленне, памяць і ўвагу.
3.       Выхоўваць павагу да роднай мовы  
Тып урока: Урок падагульнення і сістэматызацыі
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5880 | Загрузак: 2339 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты:
1) паўтарыць асаблівасці ўтварэння і ўжывання дзеепрыметнікаў і дзеепрыслоўяў;                   
2) развіваць уменне правільна ўтвараць дзеяслоўныя формы, адрозніваць дзеепрыметнікі ад дзеепрыслоўяў, выкарыстоўваць іх у перакладах з рускай мовы на беларускую;                   
3) выхоўваць сістэму агульначалавечых каштоўнасцяў.        
Тып урока: урок паўтарэння і абагульнення
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 11377 | Загрузак: 3371 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
Мэты:
1) абагульніць веды вучняў па тэме "Дзеепрыметнік”, праверыць і выявіць узровень уменняў і навыкаў;
2) развіваць уменне сканцэнтраваць свае магчымасці ў незнаёмай сітуацыі;
3) выхоўваць цікавасць да вывучэння беларускай мовы пры выкарыстанні новых інфармацыйных тэхналогій.
Абсталяванне: асабістыя карты заданняў у вучняў, карта РБ.
Тып урока: абагульняючы ўрок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4351 | Загрузак: 3220 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)
Дальтан-заданне
Трэба ведаць: граматычныя категорыі дзеепрыметніка, яго правапіс.
Трэба ўмець: адрозніваць дзеепрыметнік ад іншых форм дзеслова, знаходзіць дзеепрыметныя звароты і расстаўляць знакі прыпынку пры іх, утвараць дзеепрыметнікі, ужываць у вуснай і пісьмовай мове.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3576 | Загрузак: 1613 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Задачы:
1.     замацаваць уменне знаходзіць у тэксце дзеепрыметнікі і вызначаць іх сінтаксічную функцыю;
2.     паўтарыць напісанне суфіксаў дзеепрыметнікаў, марфалагічны разбор, словаўтваральны разбор;
3.     захоўваць арфаграфічныя нормы пры напісанні не (ня) з дзеепрыметнікамі;
4.     замацаваць паняцце "дзеепрыметны зварот”, паўтарыць правілы пастаноўкі знакаў прыпынку пры ім;
5.     захоўваць асаблівасці перакладу дзеепрыметнікаў з рускай мовы на беларускую;
6.     карыстацца дзеепрыметнікамі, дзеепрыметнымі зваротамі пры выкананні творчых прац.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5726 | Загрузак: 2558 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3555 | Загрузак: 1709 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта: паглыбіць і сістэматызаваць веды вучняў па асноўных пытаннях тэмы; удасканальваць уменні адрозніваць дзеепрыслоўі, выяўляць іх сэнсава-стылістычную ролю ў тэкстах, даваць марфалагічную характарыстыку; развіваць маўленне вучняў; выхоўваць пачуццё павагі да навакольнага свету, роднага слова.  
Тып урока: падагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме "Дзеепрыслоўе”; тэхналогія развіццёвай кааперацыі (праца ў группах – па два, па чатыры чалавекі), рознаўзроўневыя заданні.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5397 | Загрузак: 3483 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
Мэты: даць паняцце пра деепрыслоўе як асобую форму дзеяслова, якая мае дзеяслаўныя и прыслоўныя прыметы, пра граматычныя прыметы i правапiс дзеяслова; вучыць прямяняць атрыманыя веды на практыцы, вызначаць сэнсавую сувязь дзеепрыслоўя са словам, якое з’яўляецца дзейнiкам у сказе iназывае таго, хто ўтварае дзеянне; садзейнiчаць выпрацоўцы ўмення адрознiваць формы дзеяслова, што абазначаюць у сказе асноўныя дзеяннi; спыняць актывiзацыi маўленчай дзейнасцi вучняў, выхаванню станоўчых рысай характару, культурных нормаў повадзiн у розных сiтуацыях.    
Тып урока: вывучэнне новага матэрыялу, першаснага замацавання ведаў i фармiравання уменняў i навыкаў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5134 | Загрузак: 2208 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэты:
· паўтарыць, абагульніць і сістэматызаваць веды вучняў, атрыманыя на папярэдніх двух уроках;
· замацаваць уменні знаходзіць дзеепрыслоўі ў сказе, вызначаць іх марфалагічныя прыметы, сінтаксічную ролю, удасканальваць навыкі марфемнага разбору (на прыкладзе дзеепрыслоўяў);
· фарміраваць у вучняў навыкі правільнай пастаноўкі знакаў прыпынку пры дзеепрыслоўях і дзеепрыслоўных зваротах, моўную культуру (пры пераказе тэксту з выкарыстаннем дзеепрыслоўяў і дзеепрыслоўных зваротаў);
· развіваць творчыя здольнасці вучняў праз выкананне адпаведных заданняў;
· ствараць на ўроку сітуацыі поспеху, псіхалагічнага камфорту;
· выхоўваць самастойнасць, добразычлівыя ўзаемаадносіны паміж вучнямі.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 12975 | Загрузак: 3852 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэты ўрока:
- паглыбіць і сістэматызаваць веды вучняў па асноўных пытаннях тэмы "Дзеепрыслоўе”;
-удасканальваць уменні адрозніваць дзеепрыслоўі ў тэкстах,выяўляць іх сэнсава-стылістычную ролю ў тэкстах, даваць марфалагічную харак-тарыстыку;
- развіваць мову вучняў: узбагачаць мову вучняў шляхам падбору да дзее-прыслоўя сэнсава правільных залежных слоў, тлумачэння фразеалагімаў і складання з імі сказаў,працаваць над выразным чытаннем мастацкіх тэкстаў, удасканальваць уменне вызначаць галоўную думку і тэму;
- выхоўваць ўменне бачыць прыгажосць навакольнага свету, павагу да роднага слова.
Тып урока і педагагічныя тэхналогіі: абагульненне і сістэматызацыя ведаў па тэме "Дзеепрыслоўе”; тэхналогія развіваючай кааперацыі ( праца ў групах – па два і па ча-тыры чалавекі), дыферэнцыяцыя.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 10661 | Загрузак: 2204 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3893 | Загрузак: 1751 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта: узнавіць веды пра дзеяслоў як часціну мовы, яго граматычныя катэгорыі, сінтаксічную ролю ў сказе; развіваць уменні вызначаць деясловы ў сказе, іх граматычныя формы і месца ў сказе; выхоўваць любоў да роднай прыроды, замілаванне яе прыгажосцю Абсталяванне: мульцім. абст., падручнік, запісы Тып: камбініраваны Формы і метады: інфармацыйны, гутарка, праблемны, франтальныя
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7261 | Загрузак: 3010 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты і задачы ўрока:
ü  Паўтарыць, паглыбіць і сістэматызаваць веды вучняў пра дзеяслоў як часціну мовы.
ü  Дапамагчы засвоіць асноўныя прыметы дзеяслова, канкрэтызаваць змест граматычнага тэрміна "дзеянне”, пашырыць уяўленне пра лексічныя групы дзеясловаў, паказаць іх сэнсава-граматычную ролю ў тэксце, папоўніць слоўнік вучняў новымі лексіка-семантычнымі групамі слоў;
ü  Выпрацоўваць уменне фармуляваць азначэнне дзеяслова, распазнаваць дзеясловы ў тэксце, адрозніваць іх ад іншых часцін мовы, вызначаць сэнсава-граматычную ролю ў тэксце, класіфікаваць паводле пэўных лексіка-семантычных груп, вызначаць зменныя марфалагічныя прыметы (час, асобу, лік, род), сінтаксічную ролю ў сказе.
Абсталяванне: табліца
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9443 | Загрузак: 3873 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэта ўрока:                                                                      
паўтарыць,абагульніць вывучаны матэрыял па тэме” Дзеяслоў”, выявіць веды, уменні і навыкі вучняў пры вывучэнні дадзенай тэмы.  
Педагагічныя задачы: 
а) замацаваць асноўныя паняцці і тэрміны, звязаныя з вывучэннем дзеяслова;
б) развіваць уменне аналізаваць і супастаўляць моўныя факты і тым самым развіваць лінгвістычнае мысленне школьнікаў;
в) фарміраваць навыкі дакладнага форма і словаўжывання і паважлівага стаўлення да духоўных здабыткаў беларускага народа.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5492 | Загрузак: 3166 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
Квасюк Ганна Генадзеўна, ДУА САШ №182 г. Мінска © 2009-2024 |
Рейтинг сайтов