Ср, 24.04.2024, 03:31Галоўная | Рэгістрацыя | Уваход

Катэгорыі раздзела

Электронныя сродкі навучання [8]
Бібліятэка [105]
У бібліятэцы размешчаны кнігі, вучэбныя дапаможнікі, артыкулы, слоўнікі, матэрыялы па методыцы выкладання мовы і літаратуры.
Беларуская літаратура [169]
У дадзеным раздзеле Вы знойдзеце пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял і распрацоўкі ўрокаў па літаратуры
Беларуская мова [195]
У дадзеным раздзеле змешчаны метадычны матэрыял па мове
Метадычныя рэкамендацыі [41]
Рэкамендацыі па методыцы выкладання беларускай мовы і літаратуры

Пошук

Форма ўваходу

Нашы апытанні

Перайсці да ўсіх апытанняў на сайце
Ці з'яўляецца для Вас актуальным дыстанцыйнае навучанне?
Усяго адказаў: 783

Воблака тэгаў

Матэрыялы

Каментарыі: 568
Гасцёўня: 65
Загрузак: 518
Галерэя: 46

Навіны сайта

Статыстыка


Онлайн усяго: 1
Гасцей: 1
Карыстальнікаў: 0

...

Первый Каталог - Каталог сайтов Беларуси, России, Украины BS.BY - Бизнес Сайт. Каталог сайтов, магазины, товары, частные объявления Информер ТИЦ PR

Наш банер

belkabinet.by – Віртуальны кабінет: сайт для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры


Галоўная

Усяго матэрыялаў у каталогу: 518
Паказана матэрыялаў: 151-200
Старонкі: « 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 »

План-канспект урока
Мэты: абагуліць веды вучняў па тэме "Дзеяслоў”, замацаваць уменне вызначаць граматычныя катэгорыі дзеяслова, яго сінтаксічную ролю, выпрацоўваць у вучняў навыкі правільнага і граматнага пісьма; развіваць звязную мову вучняў,уменне дакладна і паслядоўна фармуляваць свае думкі. выхоўваць павагу да роднага краю, роднай мовы
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4648 | Загрузак: 2800 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэты:
- абагулiць веды вучняý па тэме «Дзеяслоý», замацаваць уменне вызначаць граматычныя катэгорыi дзеяслова,, Яго сiнтаксiчную ролю;
- развiваць звязную мову навучэнцаý, уменне лагiчна, дакладна i паслядоýна фармуляваць свае думкi, фармуляваць уменi i навыкi педагагiчных зносiнаý (узаемаýспрыманне, узаемадзеянне, камунiкацыйнай культуры);
- выхоýваць павагу i цiкаýнасць да роднай мовы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6161 | Загрузак: 3053 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта :
сфарміраваць паняцце пра катэгорыю ладу дзеяслова;
навучыць заўважаць у тэкстах дзеясловы абвеснага ладу, даваць сэнсава-граматычную характарыстыку;
развіваць уменні вучняў свабодна карыстацца формай абвеснага ладу дзеясловаў у вусным і пісьмовым маўленні;
выхоўваць любоў і павагу да спадчыны, да роднага слова.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7660 | Загрузак: 3644 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта:  асэнсаваць асаблівасці ўжывання асабовых і безасабовых дзеясловаў, іх адрозненне, граматычныя катэгорыі, сінтаксічную ролю; развіваць камунікатыўныя ўменні, уменне распазнаваць дзеясловы ў сказах, супастаўляць іх форму, від, ролю ў сказе; выхоўваць павагу, любоў да Радзімы, патрыятызм.
Абсталяванне: мульцімед. абсталяванне, падручнік, тэставыя заданні
Тып: камбініраваны
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9972 | Загрузак: 4010 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: асэнсаваць асаблівасці зваротных дзеясловаў, ; развіваць камунікатыўныя ўменні, уменне распазнаваць дзеясловы ў сказах, супастаўляць іх форму, від, ролю ў сказе; выхоўваць павагу, любоў да Радзімы, патрыятызм.
Абсталяванне: падручнік, тэставыя заданні
Тып: камбініраваны
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8902 | Загрузак: 2925 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 5092 | Загрузак: 2093 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 10.01.2011 | Каментарыі (0)
Мэта ўрока: сістэматызаваць веды і ўменні вучняў па тэме, удасканальваць уменне вызначаць дзеясловы ў тэксце, вызначаць часы дзеясловаў, садзейнічаць развіццю лагічнага мыслення, рэалізацыі творчых здольнасцей вучняў, выхоўваць супрацоўніцтва, калектывізм, развіваць звязную мову, выхоўваць культуру адносін да свайго здароўя.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 13738 | Загрузак: 4219 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (0)
Мэта: паўтарыць атрыманыя звесткі пра драматурга, праверыць разуменне вучнямі сэнсу п’есы, раскрыць моўнае багацце п’есы; развіваць звязную мову вучняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 1801 | Загрузак: 557 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 23.03.2011 | Каментарыі (0)
Від урока
Урок, аналіз урока, самааналіз | Праглядаў: 4860 | Загрузак: 3753 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Жыццё і творчасць Аркадзя Куляшова. Крыжаванка
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 5612 | Загрузак: 1930 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
З гісторыі беларускага правапісу
Матэрыялы | Праглядаў: 2622 | Загрузак: 937 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Мэта: раскрыццё праблемы гуманнасці , маральнасці праз аўтарскую і чытацкую характарыстыку галоўных герояў;  развіваць уменне аналізаваць тэкст, ацэньваць паводзіны і ўчынкі герояў; выхоўваць разуменне добрага  і кепскага,  пачуццё міласэрнасці, вучыць суперажыванню.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 14761 | Загрузак: 3162 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (3)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3936 | Загрузак: 1762 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта. Паглыбіць веды вучняў пра займеннік, адметнасць яго значэння, разнастайнасць граматычных прымет; вучыць шасцікласнікаў заўважаць, замест якой часціны мовы ўжываюцца займеннікі, якую сінтаксічную ролю выконваюць; папоўніць слоўнікавы запас трапнымі народнымі выслоўямі; выхоўваць павагу да ВНТ.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6695 | Загрузак: 3091 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэты:
· Дапамагчы вучням асэнсаваць асаблівасці займенніка як часціны мовы (агульнае значэнне ўказальнасці, адсутнасць здольнасці называць прадмет або прымету), засвоіць іх граматычныя прыметы, сінтаксічную ролю ў сказе і тэксце; забяспечыць практычнае засваенне стылістычнай  своеасаблівасці ўжывання некаторых займеннікаў у маўленні. Выпрацоўваць уменні даваць азначэнне займенніка, бачыць займеннікі ў тэксце, вызначаць пачатковую форму, устанаўліваць іх марфалагічныя прыметы і сінтаксічную ролю ў простым і складаным  сказах, функцыю ў тэксце.
· Садзейнічаць развіццю ўмення ўжываць займеннікі ва ўласным вусным і пісьмовым маўленні.
· Садзейнічаць выхаванню пачуцця любові да роднага краю, павагі да яго мінулага, гонару за яго славутых людзей.
Тып урока – засваенне новага матэрыялу.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7285 | Загрузак: 3477 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Адукацыйная: актывізаваць веды вучняў пра адметнасць значэння займенніка.                                 Развіццёвая: выпрацоўваць уменні вызначаць марфалагічныя  прыметы; удасканальваць уменні вылучаць займеннікі  ў сказах і тэкстах; выпрацоўваюць навыкі дакладнага і дарэчнага ўжывання іх у беларускім маўленні.                                                         
Выхаваўчая: выхоўваць цікавасць да прадмета, пачуцце любові да роднай зямлі, яе людзей,  уменне валодаць сабой у час выканання заданняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7440 | Загрузак: 3636 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты:
1) узгадаць і абагульніць веды пра самастойную часціну мовы займеннік, асаблівасці яго ўжывання ў беларускай мове;                   
2) удасканальваць уменні выдзяляць займеннік сярод іншых часцін мовы, характарызаваць яго віды, марфалагічныя асаблівасці, ужываць у кантэксце;                   
3) выхоўваць пачуццё ўважлівых адносін да моўнага матэрыялу, да мудрасці народа, увасобленай у прыказках і прымаўках.         
Тып урока: урок паўтарэння і абагульнення
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6614 | Загрузак: 4216 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
Зборнік экзаменацыйных матэрыялаў па беларускай мове. Для агульнаадукацыйных устаноў. (Узровень агульнай сярэдняй адукацыі). Тэксты для пераказаў.

Зборнік 2013 года

Загрузіць з сайта http://poznau.net
Беларуская мова | Праглядаў: 9542 | Загрузак: 0 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 09.08.2013 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3252 | Загрузак: 1456 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
МЭТЫ: узнавіць і замацаваць веды вучняў па тэме "Службовыя часціны мовы”; сістэматызаваць веды, атрыманыя па тэмах "Прыназоўнік як часціна мовы”, "Злучнік як часціна мовы”, "Часціца як часціна мовы”; развіваць навыкі правільнага напісання і ўжывання прыназоўнікаў, злучнікаў і часціц; развіваць звязную мову школьнікаў, павялічваць слоўнікавы запас; садзейнічаць выхаванню любві і павагі да роднай мовы, выхоўваць словам.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7229 | Загрузак: 3179 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта:
- пазнаёміць вучняў са злучнікамі як сродкам, з дапамогай якога забяспечваецца злучальная сувязь; выпрацоўваць навыкі пастаноўкі знакаў прыпынку;
- развіваць самастойнасць мыслення, звязную мову;
- выхоўваць цікавасць да беларускага краю, роднага горада Тэхналогія: праблемнае навучанне
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8110 | Загрузак: 3543 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта. Дапамагчы вучням асэнсаваць значэнне, адрозненне і ўжыванне злучальных і падпарадкавальных злучнікаў; рыхтаваць школьнікаў да ўсведамлення сэнсва-стылістычных адносін у злучнікавых складаных сказах; выпрацоўваць уменні адрозніваць злучнікі па значэнні і ўжываць іх для выражэння пэўных сэнсавых адносін у сказах і тэкстах; садзейнічаць прафарыентацыйнаму выхаванню вучняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8987 | Загрузак: 3614 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэты спрыяць сістэматызацыі ведаў па тэме "Злучнік"; удасканальваць уменні характарызаваць злучнікі паводле складу, ужывання, значэння і ролі ў сказах і тэкстах; стварыць умовы для выяўлення ўзроўню авалодання вучнямі неабходнымі ведамі і ўменнямі па тэме "Злучнік”; паказаць практычнае прымяненне тэарытычных ведаў на прыкладах з тэкстаў мастацкай літаратуры, стварыць сітуацыю для развіцця  самастойнасці вучняў  і навыкаў самакантролю. Развіваць маўленне, памяць і ўвагу.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4008 | Загрузак: 2446 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
Змены ў новай рэдакцыі "ПРАВІЛ БЕЛАРУСКАЙ АРФАГРАФІІ І ПУНКТУАЦЫІ"
Матэрыялы | Праглядаў: 3861 | Загрузак: 1596 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
Мэты: дапамагчы вучням асэнсаваць душэўную драму старой маці, ад якой адцураўся сын, далучыць школьнікаў да адвечнай маральнай праблемы – праблемы бацькоў і дзяцей; удасканальваць уменні вучняў характарызаваць героя па яго паводзінах і ўчынках; уменне даследаваць праблему; развіваць мысленне сямікласнікаў; выхоўваць міласэрнасць, гуманнасць, павагу да бацькоў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7227 | Загрузак: 2405 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (2)
2 урокі
Мэта першага ўрока: паказаць душэўную драму маці Лаўрука; звярнуць увагу дзяцей на тое, якім чынам аўтар вырашае галоўную праблему твора (пейзаж, сродкі мастацкай выразнасці, мастацкая дэталь); высветліць першыя чытацкія ўражанні; развіваць навыкі выразнага чытання; выхоўваць суперажыванне.

Мэта другога ўрока: паказаць вучням, як паступова мяняўся вобраз Лаўрука на працягу твора, звяртаючы ўвагу на мастацкія дэталі; развіваць уменне характарызаваць героя па яго паводзінах і ўчынках, а таксама супастаўляць з героямі іншых твораў (Міхалкам з апавядання «Дзеравеншчына»); выхоўваць павагу да родных і бацькоў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 17475 | Загрузак: 6907 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (3)
План-канспект урока
Мэты:
Ø узнавіць і падагульніць веды вучняў па тэме ўрока;
Ø разабраць цяжкія пытанні сінтаксісу і пунктуацыі;
Ø развіваць вуснае лагічнае маўленне вучняў;
Ø выхоўваць у вучняў павагу да роднага слова.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4403 | Загрузак: 2122 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 12.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: стварэнне ўмоў для трывалага засваення пастаноўкі знакаў прыпынку ў сказах з адасобленымі дапаўненнямі і акалічнасцямі.
Задачы:
- замацаваць веды вучняў пра адасабленне азначэння ў сказах;
- удасканаліць і падагульніць веды вучняў пра ўмовы адасаблення дапаўненняў і акалічнасцей; -         удасканальваць навык знаходзіць у сказах адасобленыя дапаўненні і акалічнасці і тлумачыць умовы іх адасаблення;
- развіваць навык выразнага чытання сказаў з адасобленымі дапаўненнямі і акалічнасцей і навык пастаноўкі знакаў прыпынку;
- выхоўваць паважлівае стаўленне да беларускай мовы і гісторыі Беларусі.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7759 | Загрузак: 2967 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: стварэнне ўмоў для трывалага ўсведамлення асаблівасцей пастаноўкі знакаў прыпынку ў сказах з параўнальнымі зваротамі.
Задачы:
- абагульніць і сістэматызаваць веды пра знакі прыпынку ў сказах з параўнальнымі зваротамі;
- удасканальваць навык знаходзіць у сказах параўнальныя звароты;
- развіваць здольнасць выкарыстоўваць сказы з параўнальнымі зваротамі ва ўласным маўленні.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9862 | Загрузак: 3739 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
Мэта: садзейнічаць засваенню матэрыялу і выпрацоўцы навыку ставіць знакі прыпынку ў складаных сказах з рознымі відамі сувязі частак; паглыбляць уменне характарызаваць будову сказаў розных тыпаў і відаў,складаць іх схемы; развіваць самастойнасць мыслення, звязную мову; выхоўваць любоў да маці.
Тэхналогія: праблемнае навучанне
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 10276 | Загрузак: 4495 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (1)
У рабоце апісваецца вопыт выкарыстання дыферэнцыраванага падыходу да навучання на ўроках беларускай мовы. Аўтар разглядае сутнасць дыферэнцыраванага навучання, апісвае магчымыя формы, метады і прыёмы арганізацыі дыферэнцыраванага падыходу на розных этапах ўрокаў беларускай мовы. Работа ўтрымлівае шмат метадычных парад, практычных матэрыялаў, якія можна выкарыстоўваць настаўнікам беларускай мовы на ўроках.
Агульныя рэкамендацыі | Праглядаў: 8940 | Загрузак: 2708 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 24.08.2010 | Каментарыі (0)
Людзі на балоце. Частка 1. Раздзел 1
Аўдыёлітаратура | Праглядаў: 3166 | Загрузак: 1055 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Праверачны тэст
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 5763 | Загрузак: 2581 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (2)
Мэта: дапамагчы вучням зразумець складаны, супярэчлівы вобраз Вольгі Ляновіч; высветліць дамінуючыя рысы характару метадам калектыўнага выбару; развіваць навыкі аналізу літаратурнага героя, садзейнічаць фарміраванню ў вучняў творчага падыходу пры аналізе літаратурнага твора; садзейнічаць выхаванню патрыятызму, пачуцця непрымання вайны.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 13509 | Загрузак: 3901 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (3)
5 урокаў
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 12377 | Загрузак: 5879 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 30.03.2011 | Каментарыі (1)
Курс сучаснай беларускай літаратурнай мовы, як вядома, займае цэнтральнае месца ў лінгвістычнай падрыхтоўцы настаўніка-славесніка і выкладаецца ва універсітэце на  працягу чатырох гадоў навучання. На 1-ым курсе філфака студэнты вывучаюць лексікалогію, фразеалогію, фанетыку, арфаэпію, графіку і арфаграфію.У 2001 г. быў апублікаваны падрыхтаваны намі навучальны дапаможнік (з грыфам Міністэрства адукацыі РБ) «Практыкум па лексікалогіі і фразеалогіі» (Гродна: ГрДУ). Цяпер жа ў новым нашым дапаможніку для студэнтаў філфака змяшчаюцца заданні і практыкаванні па праграмных тэмах фанетыкі, арфаэпіі, графікі і арфаграфіі.
Электронныя кнігі | Праглядаў: 2242 | Загрузак: 772 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 10.02.2014 | Каментарыі (0)
Мэты і задачы модуля: у выніку працы над навучальнымі элементамі (НЭ) вы павінны: 
- ведаць біяграфію пісьменніка;
- умець вызначыць адметнасць характару асобы аўтара і стылёвыя адметнасці яго творчасці на аснове вывучанага літаратуразнаўчага артыкула;
- развіваць уменне збіраць матэрыял для вуснага паведамлення.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6886 | Загрузак: 2915 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 23.03.2011 | Каментарыі (0)
3 урокі
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 12843 | Загрузак: 7610 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (8)
Зборнік артыкулаў настаўнікаў
Агульныя | Праглядаў: 2845 | Загрузак: 1591 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Інтарактыўнае лато прадстаўляе сабою 4 заданні па разгадванню загадак. Правільны адказ - малюнак, які трэба перацягнуць да адпаведнай загадкі.
ЭСН па беларускай літаратуры | Праглядаў: 4131 | Загрузак: 1687 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 22.10.2012 | Каментарыі (0)
Дыпламаваны баран
Аўдыёлітаратура | Праглядаў: 2670 | Загрузак: 1131 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Квасюк Ганна Генадзеўна, ДУА САШ №182 г. Мінска © 2009-2024 |
Рейтинг сайтов