Ср, 24.04.2024, 01:18Галоўная | Рэгістрацыя | Уваход

Пошук

Форма ўваходу

Нашы апытанні

Перайсці да ўсіх апытанняў на сайце
Для чаго Вы выкарыстоўваеце прэзентацыі на сваіх уроках?
Усяго адказаў: 483

Воблака тэгаў

Матэрыялы

Каментарыі: 568
Гасцёўня: 65
Загрузак: 518
Галерэя: 46

Навіны сайта

Статыстыка


Онлайн усяго: 1
Гасцей: 1
Карыстальнікаў: 0

...

Первый Каталог - Каталог сайтов Беларуси, России, Украины BS.BY - Бизнес Сайт. Каталог сайтов, магазины, товары, частные объявления Информер ТИЦ PR

Наш банер

belkabinet.by – Віртуальны кабінет: сайт для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Беларуская літаратура
Галоўная » » Беларуская літаратура

У раздзеле матэрыялаў: 169
Паказана матэрыялаў: 101-150
Старонкі: « 1 2 3 4 »

Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял [18]
Распрацоўкі ўрокаў [118]
Прэзентацыі да ўрокаў [33]

Картка
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 3052 | Загрузак: 1354 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7826 | Загрузак: 3096 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (2)
Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 9012 | Загрузак: 3299 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 16.05.2011 | Каментарыі (0)
Адукацыйная мэта ўрока: выпрацоўваць навыкі аналізу паэтычнага твора, пашыраць слоўнікавы запас вучняў, працягваць работу над выразным чытаннем верша.
Выхаваўчая мэта: данесці да вучняў ідэю адказнасці кожнага чалавека перад прыродай праз суперажыванне з літаратурным героем.
Абсталяванне: Чырвоная кніга Рэспублікі Беларусь, выстава літаратуры аб прыродзе.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6842 | Загрузак: 2922 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 23.03.2011 | Каментарыі (0)
Мэта: прааналізаваць мастацкі змест рамана, вучыць адстойваць свой пункт погляду, бачыць супярэчлівасць характару герояў; удасканальваць камунікатыўныя ўменні; выхоўваць эстэтычныя і этычныя пачуцці.  
Форма правядзення: урок-гутарка
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 14943 | Загрузак: 5468 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (3)
Мэты: даць уяўленне пра жанравыя асаблівасці прыказак і прымавак, афарызмаў; выпрацоўваць навыкі выразнага чытання і асэнсавання прыказак, прымавак і афарызмаў; развіваць вуснае маўленне вучняў; выхоўваць цікавасць і павагу да мастацкай спадчыны беларускага народа.
Тып урока: камбінаваны з элементамі праблемнага навучання і элементамі гульнёвай тэхналогіі.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 11198 | Загрузак: 3113 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 23.03.2011 | Каментарыі (1)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5709 | Загрузак: 2596 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Мэты: знаёміць з жанравымі асаблівасцямі лірычнай споведзі, спрыяць свядомаму засваенню зместу верша. развіваць у школьнікаў уменне выразнага чытання і вусную маналагічную мову пры адказах на пытанні. выхоўваць пачуццё любові, павагі, пяшчоты і ласкі да самага блізкага чалавека – маці.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 2327 | Загрузак: 1010 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)
Сям’я – апора чалавека ў пошуках будучыні (урок-экспедыцыя па рамане К.Чорнага "У пошуках будучыні”)
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9085 | Загрузак: 4015 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 10.01.2011 | Каментарыі (3)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3992 | Загрузак: 1058 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 14.05.2011 | Каментарыі (0)
Закончыць вывучэнне манаграфічнай тэмы "Уладзімір Караткевіч" праграма прапануе аповесцю "Ладдзя Роспачы" ці "Сівая легенда". Дзевяцікласнікі найчасцей аддаюць перавагу першаму з пералічаных твораў, які можна прачытаць за гадзіну-дзве перад урокам.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 2572 | Загрузак: 779 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (0)
Мэты:
— Пазнаёміць з гістарычнай і жыццёвай асновай твора "Паром на бурнай рацэ”; вызначыць жыццёвую пазіцыю герояў твора;
— Стварыць умовы для развіцця аналітыка-сінтэтычнага мыслення вучняў, творчай актыўнасці, самастойнасці меркаванняў, удасканалення умення вызначаць мастацкія дэталі, вобразна-выяўленчыя сродкі мовы і іх ролю ў раскрыцці вобразаў і ідэй твора;
— Зместам урока выхоўваць цікавасць да гісторыі роднага краю, пачуццё асуджэння жорсткасці, бяздушнасці і абыякавасці да Радзімы, да лёсу свайго народа. Спрыяць фарміраванню ў вучняў разумення прыярытэту станоўчых маральных якасцей чалавека.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 18237 | Загрузак: 6559 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)
МЭТЫ:
1.     стварыць умовы для раскрыцця тыповых рыс характару беларусаў на матэрыяле мастацкага твора; 2.     арганізаваць дзейнасць вучняў, накіраваную на развіццё умення выяўляць ключавыя пытанні, атрымліваць інфармацыю, весці назіранні, аналізаваць і рабіць вывады;
3.     садзейнічаць выхаванню пачуцця нацыянальнай годнасці, павагі да гісторыі і культуры беларускага народа.
ТЫП УРОКА: урок абагульнення ведаў па творы У. Караткевіча "Зямля пад белымі крыламі”
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6806 | Загрузак: 2516 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)
Уладзімір Караткевіч "Беларуская песня"
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6922 | Загрузак: 2899 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок "Грамадзянская лірыка. Янка Купала "Спадчына""
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 13539 | Загрузак: 4501 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
Урок "Народныя песні"
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 11214 | Загрузак: 5025 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3823 | Загрузак: 2070 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5245 | Загрузак: 2595 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Мэта:
- пазнаёміць вучняў з жыццёвымі дарогамі Ф. Багушэвіча, асаблівасцямі яго творчасці; 
- абуджаць цікавасць да вывучэння літаратурнай спадчыны, паказаць асобу паэта; 
- выхоўваць пачуццё гонару за свой народ і яго лепшых прадстаўнікоў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5601 | Загрузак: 2451 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 30.03.2011 | Каментарыі (0)
Праверачны тэст
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 3839 | Загрузак: 1827 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)
Філасофская лірыка. Максім Танк "Шчасце". Сяргей Грахоўскі "Чалавеку патрэбна не слава..."
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8909 | Загрузак: 3465 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (2)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 4906 | Загрузак: 2092 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 16.01.2011 | Каментарыі (0)
Распрацавала Аксана Колтан, гімназія-інтэрнат г. Мядзела. Сцэнар урока спалучае метады актыўнай ацэнкі, актыўныя і інтэрактыйныя прыёмы, самастойную, часткова-даследчую форму дзейнасці вучняў, працу з навучальнай і дадатковай літаратурай. Значная ўвага надаецца развіццю лагічнага мыслення вучняў. Мэта ўрока: забяспечыць засваенне сістэмы ведаў пра погляды і дзейнасць Францыска Скарыны як першадрукара, гуманіста, асветніка. Задачы: - садзейнічаць развіццю ўменняў самастойнай працы з вучэбным матэрыялам і сістэматызацыі ведаў, развіццю аналітычных уменняў; - ствараць умовы для выхавання патрыятычных пачуццяў вучняў і паважлівага стаўлення да гуманістычных каштоўнасцей. Мэты на мове вучняў: - у канцы урока мы адкажым на пытанне: «Ці можам мы назваць нашага суайчынніка Францыска Скарыну гуманістам?»; - мы параўнаем погляды еўрапейскіх гуманістаў і погляды Скарыны; - мы паспрабуем зразумець, чаму Францыска Скарыну называюць гуманістам і першадрукаром. Тып урока: урок вывучэння новых ведаў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4028 | Загрузак: 1698 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 05.05.2013 | Каментарыі (0)
Праверачная работа
Пісьмовыя работы, раздатачны матэрыял | Праглядаў: 4062 | Загрузак: 1600 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
Урок
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 11381 | Загрузак: 4572 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
МЭТЫ :
§  Пазнаёміць з творам, звярнуць увагу вучняў на паэтычнае асэнсаванне бытавога паўсядзённага ў жыцці сялянскіх дзяцей; ахарактарызаваць галоўнага героя; удасканальваць уменне аналізаваць у вучняў пейзажныя творы жывапісу, супастаўляць іх з паэтычнымі прыродаапісальнымі замалёўкамі;
§  Развіваць уменне працаваць самастойна і ў групах; развіваць навыкі выразнага чытання; развіваць творчыя здольнасці вучняў;
§  Выхоўваць пачуццё прыгажосці, замілаванасці да роднага краю; выхоўваць цікавасць і павагу да роднага слова.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8563 | Загрузак: 4227 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)
Квасюк Ганна Генадзеўна, ДУА САШ №182 г. Мінска © 2009-2024 |
Рейтинг сайтов