Сб, 20.04.2024, 08:11Галоўная | Рэгістрацыя | Уваход

Пошук

Форма ўваходу

Нашы апытанні

Перайсці да ўсіх апытанняў на сайце
Ці карысная для Вас інфармацыя, змешчаная на сайце?
Усяго адказаў: 1345

Воблака тэгаў

Матэрыялы

Каментарыі: 568
Гасцёўня: 65
Загрузак: 518
Галерэя: 46

Навіны сайта

Статыстыка


Онлайн усяго: 1
Гасцей: 1
Карыстальнікаў: 0

...

Первый Каталог - Каталог сайтов Беларуси, России, Украины BS.BY - Бизнес Сайт. Каталог сайтов, магазины, товары, частные объявления Информер ТИЦ PR

Наш банер

belkabinet.by – Віртуальны кабінет: сайт для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры

Беларуская мова
Галоўная » » Беларуская мова

У раздзеле матэрыялаў: 195
Паказана матэрыялаў: 51-100
Старонкі: « 1 2 3 4 »

Матэрыялы [10]
Распрацоўкі ўрокаў [134]
Прэзентацыі да ўрокаў [51]

Мэта ўрока: сістэматызаваць веды і ўменні вучняў па тэме, удасканальваць уменне вызначаць дзеясловы ў тэксце, вызначаць часы дзеясловаў, садзейнічаць развіццю лагічнага мыслення, рэалізацыі творчых здольнасцей вучняў, выхоўваць супрацоўніцтва, калектывізм, развіваць звязную мову, выхоўваць культуру адносін да свайго здароўя.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 13730 | Загрузак: 4219 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (0)
З гісторыі беларускага правапісу
Матэрыялы | Праглядаў: 2621 | Загрузак: 937 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3927 | Загрузак: 1760 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта. Паглыбіць веды вучняў пра займеннік, адметнасць яго значэння, разнастайнасць граматычных прымет; вучыць шасцікласнікаў заўважаць, замест якой часціны мовы ўжываюцца займеннікі, якую сінтаксічную ролю выконваюць; папоўніць слоўнікавы запас трапнымі народнымі выслоўямі; выхоўваць павагу да ВНТ.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6693 | Загрузак: 3091 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэты:
· Дапамагчы вучням асэнсаваць асаблівасці займенніка як часціны мовы (агульнае значэнне ўказальнасці, адсутнасць здольнасці называць прадмет або прымету), засвоіць іх граматычныя прыметы, сінтаксічную ролю ў сказе і тэксце; забяспечыць практычнае засваенне стылістычнай  своеасаблівасці ўжывання некаторых займеннікаў у маўленні. Выпрацоўваць уменні даваць азначэнне займенніка, бачыць займеннікі ў тэксце, вызначаць пачатковую форму, устанаўліваць іх марфалагічныя прыметы і сінтаксічную ролю ў простым і складаным  сказах, функцыю ў тэксце.
· Садзейнічаць развіццю ўмення ўжываць займеннікі ва ўласным вусным і пісьмовым маўленні.
· Садзейнічаць выхаванню пачуцця любові да роднага краю, павагі да яго мінулага, гонару за яго славутых людзей.
Тып урока – засваенне новага матэрыялу.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7273 | Загрузак: 3475 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Адукацыйная: актывізаваць веды вучняў пра адметнасць значэння займенніка.                                 Развіццёвая: выпрацоўваць уменні вызначаць марфалагічныя  прыметы; удасканальваць уменні вылучаць займеннікі  ў сказах і тэкстах; выпрацоўваюць навыкі дакладнага і дарэчнага ўжывання іх у беларускім маўленні.                                                         
Выхаваўчая: выхоўваць цікавасць да прадмета, пачуцце любові да роднай зямлі, яе людзей,  уменне валодаць сабой у час выканання заданняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7423 | Загрузак: 3630 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты:
1) узгадаць і абагульніць веды пра самастойную часціну мовы займеннік, асаблівасці яго ўжывання ў беларускай мове;                   
2) удасканальваць уменні выдзяляць займеннік сярод іншых часцін мовы, характарызаваць яго віды, марфалагічныя асаблівасці, ужываць у кантэксце;                   
3) выхоўваць пачуццё ўважлівых адносін да моўнага матэрыялу, да мудрасці народа, увасобленай у прыказках і прымаўках.         
Тып урока: урок паўтарэння і абагульнення
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6608 | Загрузак: 4215 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3249 | Загрузак: 1456 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
МЭТЫ: узнавіць і замацаваць веды вучняў па тэме "Службовыя часціны мовы”; сістэматызаваць веды, атрыманыя па тэмах "Прыназоўнік як часціна мовы”, "Злучнік як часціна мовы”, "Часціца як часціна мовы”; развіваць навыкі правільнага напісання і ўжывання прыназоўнікаў, злучнікаў і часціц; развіваць звязную мову школьнікаў, павялічваць слоўнікавы запас; садзейнічаць выхаванню любві і павагі да роднай мовы, выхоўваць словам.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7220 | Загрузак: 3178 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта:
- пазнаёміць вучняў са злучнікамі як сродкам, з дапамогай якога забяспечваецца злучальная сувязь; выпрацоўваць навыкі пастаноўкі знакаў прыпынку;
- развіваць самастойнасць мыслення, звязную мову;
- выхоўваць цікавасць да беларускага краю, роднага горада Тэхналогія: праблемнае навучанне
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8105 | Загрузак: 3543 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта. Дапамагчы вучням асэнсаваць значэнне, адрозненне і ўжыванне злучальных і падпарадкавальных злучнікаў; рыхтаваць школьнікаў да ўсведамлення сэнсва-стылістычных адносін у злучнікавых складаных сказах; выпрацоўваць уменні адрозніваць злучнікі па значэнні і ўжываць іх для выражэння пэўных сэнсавых адносін у сказах і тэкстах; садзейнічаць прафарыентацыйнаму выхаванню вучняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 8971 | Загрузак: 3608 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
План-канспект урока
Мэты спрыяць сістэматызацыі ведаў па тэме "Злучнік"; удасканальваць уменні характарызаваць злучнікі паводле складу, ужывання, значэння і ролі ў сказах і тэкстах; стварыць умовы для выяўлення ўзроўню авалодання вучнямі неабходнымі ведамі і ўменнямі па тэме "Злучнік”; паказаць практычнае прымяненне тэарытычных ведаў на прыкладах з тэкстаў мастацкай літаратуры, стварыць сітуацыю для развіцця  самастойнасці вучняў  і навыкаў самакантролю. Развіваць маўленне, памяць і ўвагу.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4006 | Загрузак: 2446 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
Змены ў новай рэдакцыі "ПРАВІЛ БЕЛАРУСКАЙ АРФАГРАФІІ І ПУНКТУАЦЫІ"
Матэрыялы | Праглядаў: 3856 | Загрузак: 1596 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты:
Ø узнавіць і падагульніць веды вучняў па тэме ўрока;
Ø разабраць цяжкія пытанні сінтаксісу і пунктуацыі;
Ø развіваць вуснае лагічнае маўленне вучняў;
Ø выхоўваць у вучняў павагу да роднага слова.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4397 | Загрузак: 2120 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 12.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: стварэнне ўмоў для трывалага засваення пастаноўкі знакаў прыпынку ў сказах з адасобленымі дапаўненнямі і акалічнасцямі.
Задачы:
- замацаваць веды вучняў пра адасабленне азначэння ў сказах;
- удасканаліць і падагульніць веды вучняў пра ўмовы адасаблення дапаўненняў і акалічнасцей; -         удасканальваць навык знаходзіць у сказах адасобленыя дапаўненні і акалічнасці і тлумачыць умовы іх адасаблення;
- развіваць навык выразнага чытання сказаў з адасобленымі дапаўненнямі і акалічнасцей і навык пастаноўкі знакаў прыпынку;
- выхоўваць паважлівае стаўленне да беларускай мовы і гісторыі Беларусі.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7748 | Загрузак: 2964 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: стварэнне ўмоў для трывалага ўсведамлення асаблівасцей пастаноўкі знакаў прыпынку ў сказах з параўнальнымі зваротамі.
Задачы:
- абагульніць і сістэматызаваць веды пра знакі прыпынку ў сказах з параўнальнымі зваротамі;
- удасканальваць навык знаходзіць у сказах параўнальныя звароты;
- развіваць здольнасць выкарыстоўваць сказы з параўнальнымі зваротамі ва ўласным маўленні.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9855 | Загрузак: 3737 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
Мэта: садзейнічаць засваенню матэрыялу і выпрацоўцы навыку ставіць знакі прыпынку ў складаных сказах з рознымі відамі сувязі частак; паглыбляць уменне характарызаваць будову сказаў розных тыпаў і відаў,складаць іх схемы; развіваць самастойнасць мыслення, звязную мову; выхоўваць любоў да маці.
Тэхналогія: праблемнае навучанне
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 10266 | Загрузак: 4494 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта: Узнавіць ў памяці значэнне такіх паняццяў кампазіцыя; удасканальваць уменні і навыкі пры падзеле тэксту на часткі і абзацы, пры вызначэнні кампазіцыйных частак; развіваць вусную і пісьмовую звязную мову вучняў; Выхоўваць пачуцце замілаванасці радным краем.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3109 | Загрузак: 1363 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 12.01.2011 | Каментарыі (1)
Мэты: - працягваць паўтарэнне паняццяў па тэме "Лексіка. Лексічнае значэнне слова”; паглыбіць і сістэматызаваць веды вучняў па тэме "Лексіка паводле паходжання, сферы ўжывання і стылістычнай афарбоўкі”;           
- развіваць уменне раздзяляць словы па групах: паводле паходжання, сферы ўжывання і стылістычнай афарбоўкі; развіваць звязную маналагічную мову вучняў;             
- выхоўваць павагу да роднай мовы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9040 | Загрузак: 3610 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 28.03.2011 | Каментарыі (3)
План-канспект урока
Мэта: фарміраваць уяўленне пра антонімы, іх ролі і ужыванні ў мове; выпрацоўваць уменне падбіраць антонімы, фарміраваць вывучаемыя з’явы, знаходзіць у тэксце, вызначаць агульнае семантычнае значэнне натанімічных пар слоў; выхоўваць любоў да роднай прыроды, замілаванасць яе прыгажлсцю.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4270 | Загрузак: 1962 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэта ўрока: стварыць умовы для паглыблення ведаў вучняў пра  мнагазначныя словы, амонімы, антонімы, сінонімы.  
Задачы ўрока:  
адукацыйная: стварыць умовы для замацавання ведаў вучняў пра сінонімы, антонімы, амонімы, мнагазначныя словы, іх ролю ў мове і маўленні;  
развіваючая: фарміраваць арфаграфічную пісьменнасць; папаўняць слоўнікавы запас  вучняў;  
выхаваўчая: выхоўваць беражлівыя адносіны да прыроды, любоў да яе  
Тып урока: урок комплекснага прымянення ведаў і спосабаў дзейнасці.                
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 11511 | Загрузак: 5146 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (3)
Мэты:
абагуліць веды вучняў па тэме "Антонімы”, працягваць развіваць уменне знаходзіць антонімы у тэксце, складаць з антонімамі сказы, дыялог, развіваць маўленне і лагічнае мысленне; на прыкладзе пэўных заданняў выхаваць павагу і любоў да вуснай народнай творчасці, народных традыцый.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 2939 | Загрузак: 1273 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 31.03.2011 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 4139 | Загрузак: 2325 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 10.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3087 | Загрузак: 1253 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4943 | Загрузак: 2426 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 7368 | Загрузак: 4748 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3517 | Загрузак: 1734 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта:  
- паглыбляць i сiстэматызаваць веды вучняў па асноуных пытаннях тэмы;             
- удасканальваць уменне адрознiваць лiчэбнiкi ад iншых часцiн мовы;             
- даваць марфалагiчную i словаўтваральную характарыстыку;             
- выкарыстоўваць стылiстычныя i выяўленчыя магчымасцi лiчэбнiкаў ва ўласных вусных i пiсьмовых выказваннях;             
- развiваць творчыя здольнасцi i iнтэлект вучняў.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4321 | Загрузак: 2507 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Мэты: падагульненне і сістэматызацыя ведаў па пройдзенай тэме, развіццё камунікатыўных здольнасцей вучняў, навыкаў калектыўнай работы, далучэнне да таямніц беларускай народнай культуры (сімволіка лікаў у культуры беларусаў).
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 4267 | Загрузак: 3561 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэты:
1) паўтарыць і паглыбіць веды школьнікаў аб лічэбніку, граматычнай сувязі яго з назоўнікамі;         
2) развіваць уменне правільна выкарыстоўваць у маўленні, скланяць і спалучаць лічэбнікі з іншымі словамі; 
3) выхоўваць пачуццё таварыскасці, калектывізму.         
Тып урока: урок паўтарэння і абагульнення
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6602 | Загрузак: 2695 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Мэта:
1.   Дапамагчы вучням засвоіць асаблівасці змянення і спалучэння з назоўнікамі колькасных лічэбнікаў. Выпрацоўваць уменні выразна вымаўляць і пісаць лічэбнікі ў разнастайных склонавых формах, спалучаць з назоўнікамі, актыўна карыстацца ва ўласным вусным і пісьмовым маўленні.
2.   Развіваць камунікацыйныя ўменні, памяць і ўвагу.
3.   Выхоўваць цікавасць да беларускай мовы.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6261 | Загрузак: 2564 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (2)
Мэты ўрока:
• падагульніць і сістэматызаваць веды па тэме «Назоўнік»;
• развіваць камунікатыўныя здольнасці, уменне ўдзельнічаць у лінгвістычных гульнях.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5929 | Загрузак: 1935 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект урока
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3184 | Загрузак: 3022 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
Мэта:
- замацаваць веды вучняў па марфалогіі, фанетыцы, сінтаксісу, лексікалогіі, арфаграфіі;
- развіваць самастойнасць вучняў;
- выхоўваць павагу да людзей старэйшага пакалення, удзельнікаў і ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 3747 | Загрузак: 867 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 30.03.2011 | Каментарыі (1)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 3131 | Загрузак: 1195 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
Аўтар-складальнік - Квасюк Г.Г.
Матэрыялы | Праглядаў: 5031 | Загрузак: 2217 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 20.05.2010 | Каментарыі (0)

Прэзентацыі да ўрокаў | Праглядаў: 4443 | Загрузак: 2941 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (1)
План-канспект урока
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 6167 | Загрузак: 2940 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
План-канспект
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 5133 | Загрузак: 3150 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 11.01.2011 | Каментарыі (0)
Мэта ўрока:
-         паглыбіць веды вучняў пра назоўнікі трэцяга скланення, правапіс іх канчаткаў;
-         замацаваць веды пра тыпы скланення і асновы назоўнікаў;
-         удасканальваць уменне групаваць назоўнікі паводле скланення;
-         вучыць правільна пісаць канчаткі і каменціраваць іх выбар у залежнасці ад характару асновы; -         выпрацоўваць навык правапісу слоў з падоўжанымі зычнымі і апострафам у творным склоне; -         развіваць звязнае маўленне вучняў пры чытанні тэкстаў;
-         выхоўваць павагу да памяці продкаў, любоў да роднай зямлі, да ўсяго, што нас акружае, павагу да працы чалавека, да цаны хлеба.  
Тып урока: нетрадыцыйная форма правядзення ўрока з элементамі інтэграцыі.
Распрацоўкі ўрокаў | Праглядаў: 9182 | Загрузак: 3456 | Дабавіў: Адмiнiстратар | Дата: 01.04.2011 | Каментарыі (1)
Квасюк Ганна Генадзеўна, ДУА САШ №182 г. Мінска © 2009-2024 |
Рейтинг сайтов